Tervetuloa blogiini viihtymään

lauantai 5. lokakuuta 2013

Geronomi opinnot

Vielä yksi selitys ja syy siihen miksi niin huonosti on tämä bloggailu onnistunut on se, että aloitin syksyllä Geronomin opinnot Metropoliassa. Moni varmaan ihmettelee että mitä ihmettä sinullahan on jo ihan hyvä koulutus ja työpaikka. Moni nauttisi vain työntekemisestä ja jättäisi opinnot nuoremmille. No minä en ole kuitenkaan se joku joka niin valitsee. Elämässä pitää olla haasteita ja koska nyt minulla on aikaa tähän kun lapsetkin lensivät pesästä niin miksikäs ei. Tosin olihan tämä aika pikainen päätös ja alan valintakin oli sellainen etten siintä ihan valtaisasti mitään tiennyt. Kuitenkin se kiinnosti kovasti minua onhan minulla kaksi tuttua jotka opiskelevat samaa alaa. Opiskelu on vienyt minut ihan mennessään ja olen ihan täpinöissäni. Tehtäviä, lukemista ja kaikkea on kyllä paljon mutta kyllä niistä selvitään ihan varmasti. Jos ei muuten niin sisulla ja sitähän minulla löytyy vaikka muille jakaa. Nyt sitten olen opiskelija, mutta samalla teen kyllä ihan kokopäiväisesti töitäkin ja sehän luo oman haasteensa tähän kuvioon. Olen siis osan ajasta töissä täällä omalla paikkakunnalla ja osan ajasta koulussa Helsingissä. No tämä varmaan on myös kirjoittelujeni aihe aina sillon tällön.






 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti